mandag, juni 18, 2012

Layout

Jeg har haft en skøn weekend på Falster hos Jette sammen med en flok skønne quinder. Vi har hygget, spist, grinet og jeg fik da også scrappet et enkelt layout. :)

 Det er igen niecebarnet som har været fotomodel. Jeg er lidt vild med måden hun holder på sutten her på billedet! :) Papiret er en blanding af Pion og Maja design og hvidt karton.

 Jeg har haft gang i forskellige punches, dies og udskæringer fra mit nye legetøj (se længere nede) Alt er sværtet med Distress ink.

Kanterne er syet i håneden med tyndt hæklegarn og blomstermidterne er klare dew drops.


Jeg har foræret mig selv et nyt stykke legetøj, som jeg er ret sikker på, at jeg kommer til at bruge meget! Det er så enkelt og let med det nye Silhouette Studio program.
Jeg har godt nok i forvejen en Craft Robo (som er den samme maskine som Silhouetten) og har haft den i mange år. Men jeg har ikke brugt den ret meget andet end at skære fonte ud på. Jeg har før haft Silhouettes programmer installeret på den og det kørte fint, men jeg kunne ikke få det nye Studio program til at virke på den og tænkte, at den nok var for gammel!....tøhø....jeg kunne så heller ikke lige få det til at virke med Cameoen og har siden fundet ud af, at det er grafikkortet i min bærbare computer der er problemet! Så i princippet kunne jeg have sparet mig for at købe den nye! ;) Men jeg har fået det til at virke og jeg har bestemt ikke fortrudt købet, da Cameoen i modsætning til den anden, kan skære og skrive direkte på 12x12 papir. Nu er der så en anden, som får glæde af min gamle Robo, som jo ikke er slidt op! :)

Hav en god dag derude og tak fordi du kom forbi. 

22 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Hvor er det et smukt layout med det skønne foto af niecen.
Flotte blomster og andre detaljer.
Tænk at rejse til Falser for at lave det...hihi. Jeg er sikker på, at du har råhygget.

Dejligt nyt legetøj. God fornøjelse med den.

Jean sagde ...

Hvor er det smukt og yndigt dit LO...

Det var noget værre rod med computeren...
Men er sikker på du nok skal være meget glad for i det lange løb at du fik købt Cameoen.. og den nye ejer af den "gamle" maskine får nok brugt den mere end du nåede :)

Gitte sagde ...

Super flot layout.
Tillykke med det nye legetøj.

Karin sagde ...

Bare for lækkert!!!

Thanni sagde ...

Det er et meget yndigt layout - med en mindst ligeså yndig fotomodel :)
..og nej da hvor træls at du var nødt til at købe en Cameo *TSK TSK*...men jo så godt at en anden får glæde af din gamle maskine ;D

Ann Weiss sagde ...

Fantastisk LO!!
Og tillykke med det nye legetøj! Jeg håber meget jeg snart får råd til en magen til!

morkaren sagde ...

Super sødt LO, sjovt da jeg så billedet af niecebarnet huskede jeg nim yngste, han sad også med sutten på samme måde, vi sagde altid: nu vender han skråen. knus morkaren.

Anna sagde ...

Virkelig smukt LO med mange flotte detaljer :)

calmlund sagde ...

Fantastisk LO - også dig med sådan en maskine - ville også gerne - men har både en cricut og en gammel sille - så...

Rafns hjørne sagde ...

Superflot LO - og sikke en cute model, du har at lege med. Ser ud til, du har haft en hyggelig weekend.
Tillykke med dit nye legetøj - sådan en tingest ønsker jeg mig også ;0) Det var da godt, du først fandt ud af, at det var computeren det var galt med, efter du havde købt den nye maskine, ikke?

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Super lækkert Lo... så fint en ramme omkring det søde foto. Tillykke med dit nye legetøj. God mandag aften

Riet sagde ...

This is so wonderful Charlotte.

Hugs Riet.xx

Dorthe sagde ...

Novra - hvor er det et super sødt LO - lækkert at du har holdt det i neutrale farver.
Tillykke med dit nye legetøj ... hvis den virkelig kan skære alle de flotte ting så begynder jeg da at blive ret imponeret af den.

Karina Beck sagde ...

Hvor er det bare super sødt, i flotte farver og lækkert sat sammen!

Charlie sagde ...

1. Nuttet lille mus - KUN piger kan stritte så sødt med en finger. Vores Mie spiste som en prinsesse i børnehaven sagde de - fordi hun altid strittede med en finger på hver hånd, skøre unge. =0)
2. LO super lækkert
3. FINT nyt legetøj som du allerede er en ørn til at bruge.

Grete sagde ...

SUPER SKØNT LO,

TILLYKKE MED DIT NYE "LEGETØJ".

rhh sagde ...

det er et rigtig sødt LO (også modellen)jeg kan rigtig godt lide alle dine udstandsninger.
og tillykke med indkøbet, sådan en står også øverst på min ønskeseddel

Linda sagde ...

Tillykke med dit nye stykke legetøj, Den er da for lækker :-)
Og det er hende niecebarnet da også - et rigtig flot LO.
Intet er så skønt som en god tøse weekend :-)

Lina sagde ...

Tillykke med Cameo'en, det er bare en fantastisk maskine. Og hvor er det bare et fantastisk skønt layout - sikke nogen lækre detaljer og farve palette.

Alfie sagde ...

Et dejligt lo med fine brune dush farver. Måden sutten bliver holdt på ligner vel lidt de fine damers strittende finger, når de drikker te? :-)

Jette W sagde ...

Det blev super flot.
Det var rigtigt dejligt at i kom en tur til Falster.
Rigtig god weekend, og pas nu på i morgen :)
K.h Jette

Charlie sagde ...

Da jeg kan se jeg har været i dette indlæg før er dette bare en hurtig besked - JEPS vi ses i aften hvis jeg kan finde Bloksbjerg =0) Jeg er på kosten med den GULE OSH sløjfe - man må jo tage al den gratis reklame man kan, ikke?? =0)