mandag, september 12, 2011

En flot soldat - layout

Jeg fik skam lavet en lille smule i lørdags, selvom det mest blev til snak og hygge! Jeg fik startet på følgende layout, som jeg gjorde færdigt herhjemme i går og så fik jeg også lavet et tag, men det kan jeg ikke lige finde!  Det var en super hyggelig dag, eller nærmere et par super hyggelige dage, som startede fredag aften ovre hos Heidi i Gislev, og jeg tager gerne turen over til HøjeTaastrup igen en anden gang! Skønt at hilse på alle de dejlige mennesker ovre fra Djævleøen! :)

 Min morfar som ung soldat. Billedet er nok nærmere fra 1931, da han er født i 1913 og sikkert har været 18 år, da han blev indkaldt, men det skal jeg lige have undersøgt.

 Jeg har stemplet lidt under billedet med et stempel fra Stempelglede. Bogstaver og bladswirls har fået glimmermist og er ikke helt så grønne, som på billederne her.

Jeg har brugt Tim Holtz dies til tandhjul og blomst. Tandhjulene er gjort "rustne" med Vintage Photo Embossing pulver og sværte. 

Hav en dejlig mandag og tak fordi du kom forbi. 

Pin It

17 kommentarer:

Thanni sagde ...

Super skønt layout! - jeg synes dine detaljer passer så fint til det gamle billede og jeg kan rigtig godt li' det stemplede under billedet..passer også godt til det "gamle" look :)

Annette / aka sagde ...

Smukt, smukt !
Det stemplede under fotoet passer perfekt, og stjerner og tandhjul giver et godt look på et flot herre layout. Flotte farver sat sammen.
Vintage photo embossing...hmmm, det må jeg vist lige undersøge nærmere...Det er FEDT.

Márcia Mattos sagde ...

Wonderful layout Charlotte!
Beautiful colors too!
Love
Marcia

Gitte sagde ...

Super flot layout.

lam sagde ...

Sikken et lækkert layout med mange søde detaljer.

Gitte sagde ...

Waouw et lækkert LO. Mange skønne detaljer...kanon med det de tandhjul du har ældet. Troede først at de var af metal.:)
du må ha' en skøn uge.

Unknown sagde ...

Kære Charlotte.
Hvor er det en flot side. uvurderligt billede og dit valg af baggrundspapir er så flot..!
Skønne detaljer som altid :o)

Knus
Engel...

maria sagde ...

Sikke et super lækket LO skønne farver og dejlige detaljer, og den swirl er bare så fantastisk, den er også lige flyttet ind hos mig:-)

Gitte sagde ...

Fyn er bare fin :o)
Super flot lay out og kanon fede farver. Den creme farvede blomst er ren eye-candy.

Rysse sagde ...

Kanon flot LO. Skøn sammensætning og nogle dejlige farver.

Netti sagde ...

Hvor er det meget smukt lavet :o) Lækre farver og fed effekt med tandhjulene.

Signe Bendorff sagde ...

Enormt flot LO... og så fed med de tandhjul.... Hmm mon man skulle ønske sig dem? ;)

Lone Krieger sagde ...

Virkelig smukt LO og sikke en masse vidunderlige detaljer. Er ligeledes vild med dit farvevalg. De rustne tandhjul er også et af mine favorit emner når der skal scrappes gamle billeder. Skal lige kigge lidt nærmere på dette LO når jeg går i gang med mit slægtsalbum igen. Det er bare smukt.

morkaren sagde ...

Sikken et dejlig LO, og en utrolig flot fyr, (der er nu noget over sådan en gammeldags uniform) du har valgt de helt rigtige farver og pynt, må man spørge om hvad den svirvel med blade på hedder og hvor den er købt? jeg har set den flere gange, og ledt efter den i netbutikkerne. v.h. morkaren.

Karina Beck sagde ...

Kanonflot layout i farver og pynt, som passer rigtig godt til billedet.

Eva Helen sagde ...

WOW SÅ stilig LO!Flott pyntet

Klem Fra Eva Helen

Pia sagde ...

hej Charlotte
Ja det var rigtig hyggeligt at mødes med jer fynboer og jyder.
Jeg kunne ikke huske at det var en manual du havde lavet men at jeg vist havde set den på Stampartic, prøvede at finde frem til manualen på stampartic men kunne ikke hitte den, så det var jo dig jeg skulle have givet æren for den flotte manual til lygten, undskyld Charlotte.
Wow så kæmpe rålækkert layout med så mange flotte detaljer, du er så sej til pyntning af layout. Håber snart vi ses igen ellers må vi jo komme til jylland hi hi
jeg håber du har en hyggelig aften
knus Pia