søndag, juni 12, 2011

Søskende - layout

Jeg gik desværre ikke videre til finalen om at blive årets scrapmester inde på Scrapsisters, men det var jo også et stærkt hold jeg var oppe imod! Så stort tillykke til de fire dygtige finalister, jeg glæder mig til at se jeres finalebidrag. Jeg føler ikke at jeg har "tabt", der var jo bare nogle layouts, som faldt mere i stemmernes smag, end mine gjorde! :)  Og det har bestemt ikke frataget mig lysten til at scrappe, tvært imod er jeg inde i en periode, hvor jeg slet ikke kan lade være! Dybest set handler det jo også om, at lave noget man selv er tilfreds med og ikke så meget om hvad andre synes er pænt, selvom det jo altid er dejligt, nogen kan lide det man laver!  Det ved jeg jo heldigvis også, at der er nogen som kan! :)

Jeg har scrappet et layout med noget af det lækre papir fra Pion Design og de fantastisk chipboards fra Dusty Attic i skøn forening.

Billedet er ca. 60 år gammelt og af min mor og hendes søskende.

Chipboard figurerne er malet med Gesso, sværtet og påført et lag Rock Candy crackle paint. "Bladene" er et bånd fra Panduro, som jeg har farvet med glimmermist. Swirlerne er stemplet og klippet ud, dem tror jeg aldrig jeg bliver træt af at bruge! ;)

Blomsterne er lavet med Retro punches.  De udstandsede blomster er gjort våde og vredet i facon og du kan se her hvordan de ser ud før de bliver samlet. De er sværtet i kanten og bagefter har jeg sprayet et ganske tyndt lag glimmermist i farven Old Lace på.

Jeg har stemplet en ekstra ramme med Stempelglede stempel under min MS ramme.

Hav en forsat dejlig pinse derude!

23 kommentarer:

HenrietteH sagde ...

Uhh, hvor er det bare LÆKKERT:.. Helt klart en vinder - jeg sidder her og savler og finder skønne detaljer... nyder farverne og ... ja, sikke smukt det er...

Flot med brugen af stemplet fra Stempelglede som ekstra ramme...
Det stempel er bare et af mine favoritter.

GOd pinse til dig..

Jette / ma11edina sagde ...

Wow...smukt,smukt!!! Dine blomster og alt dit pynt er bare lige i øjet. Helt fantastisk smukt layout!
Ja, du er altså en af mine scrap-guruer :)) og du havde helt sikkert også fortjent en plads i finalen. Men som du skriver, er man selv tilfreds og glad for det man laver, så er alt jo lykkedes, det er jo det, det i bund og grund handler om.
Rigtig god pinse til dig :))

Margit sagde ...

Hvor er det SMUKT!... vildt flot effekt med den stemplede ramme under MS'en. Og super flot blomster"hjørne".
Herligt at få "gjort noget ved" så gamle billeder... de er jo guld værd for eftertiden.
Rigtig god pinse.

Unknown sagde ...

Jeg var meget overrasket over at du ikke gik videre, du fik lavet nogle fantastiske layouts. Og det her er en scrapmester værdig - wauw en dybde, smukt stemplet og smukke lag.
Selv happy pinse :)

Rysse sagde ...

Wauoooo hvor er det smukt. Dejligt billede af din mor og hendes søskende. Flot sat op og nogle dejlige farver og fede detaljer.

God Pinse
Eva / Rysse

Dorthe sagde ...

Ja jeg kan ihvertfald rigtig godt lide de ting du laver :o) Du er da en af mine absolutte favoritter. Ikke som scrapmester 2011 eller andet specielt - bare sådan generelt! :o) Dit LO er tæskehamrende super lækkert - og smækfyldt med lækkerier. Forsat god pinse!

Karina Bunkenborg sagde ...

Nøj hvor er det blevet flot. Pynten er bare så super super flot. God pinse Charlotte og nu kan vi snart begynde at pakke til sommerhus turen jubbbbeeee :)
vh Karina

Jytte sagde ...

Det er da bare helt vildt smukt ..

Fortsat god pinse til dig :D

Jytte sagde ...

Det er da bare helt vildt smukt ..

Fortsat god pinse til dig :D

Karin sagde ...

Kanon godt Charlotte!! Den blå bladranke er da bare suveræn, og fremhæver lige det blå i det lækre papir :-))

Gitte sagde ...

Wow hvor er det flot.
Hilsen Gitte

Gitte sagde ...

Virkelig smukt layout. Opsætning, farver og detaljerne er helt perfekt.

Riet sagde ...

Wowwww So wonderful.

Hugs Riet.xx

Karina Beck sagde ...

Det er et supersmukt layout med lækre detaljer.
God pinse.

Brit sagde ...

Øv hvor trist du ikke gik i finalen, men som du selv siger så længe man selv er tilfreds med det man laver, så betyder andres mening ikke så meget....

Dog er jeg vild med det LO du har fået lavet... Så fin en opsætning og det hamonerer så godt med billedet...

God pinse

LindaS sagde ...

Waw jeg er vild med den måde det er pyntet på og super farver.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Det er sååå smukt og du havde virkelig fortjent en plads i finalen. Du er også en af mine favorit scrappere, som jeg kigger meget på hele året. En utrolig dybde i dit LO og så er dine blomster noget af det smukkeste.
Men bare man selv er tilfreds er det vigtigste!!!

Fortsat god pinse!!!

Linda sagde ...

Hvor er du heldig du har sådanne gode billeder af din familie. Det er et fantastisk flot LO og det er også et vinder LO set med mine øjne. Og det vigtigte er - at man selv kan lide det man laver. Men en ting er sikkert, jeg kan skisme også lide det du laver. Det er altid inspirende og smukt :0)

Annette / aka sagde ...

Superflot og utroligt lækkert layout - uanset stemmeantal.
Sikke farver og sikke mange detaljer, og det virker som en helhed alligevel. Og passer til fotoet. Bare smukt.
Og så er det vigtigste jo trods alt, at man selv kan lide det man har lavet - og har hygget sig undervejs. Ikke ?

Jette W sagde ...

Hvor er det et superflot Lo du har lavet.
Der er så mange fine ting på det.
Det er altid dejlig at følge med her på din blog.

Majer sagde ...

Det er så lækkert et LO! Dejlige farver og super flot opsætning!

Lina sagde ...

Må jo gentage alle de andre: Hvor er det bare smukt. Så mange fine fine detaljer og så lækre farver og opsætning. Helt klart gemt til senere lifting ;)

morkaren sagde ...

Hvor smukt og harmonisk Charlotte, at du ikke er i finalen er mig en gåde, er der nogen der fortjener den titel er det da dig. v.h. morkaren.