mandag, juli 05, 2010

DT StampARTic

Jeg har vist lige en hel stak DT kort, som jeg ikke har fået vist her på bloggen!
De to første er til vores nye Artsy udfordring som du har helt til den 10. august til at deltage i.
Jeg har embosset et baggrundsstempel fra StampinUp med hvidt på kraft papir og punchet firkanterne ud. Og så fik jeg brugt mine nye TH dies!

Her er et meget enkelt kort. Jeg har jeg farvelagt noget papir med distress ink, stemplet ovenpå med et StampinUp stempel, embosset med klar UTEE og derefter punchet små firkanter ud. Det ligner næsten rigtige mosaik stifter med en blanke overflade.


Det her er til Juli månedes skitseudfordring. Tjaaaaaaa....det pæneste man kan sige om det, er vel at det er farvestrålende!!! :)

De sidste to er lavet med DT kits fra en finsk butik.

Over and out! Det er for godt vejr til at sidde her!

6 kommentarer:

Charlie sagde ...

VAND - jeg var lige inde for at drikke noget V A N D... AHH den er lun i dag og solen skinner - men da jeg kan se du har været flittig får du lige en lille hilsen. Syn's du er hård ved dig selv - de er da fine allesammen. Stemplet med det lille fuglehus er supernuttet. KH mig

Karina Beck sagde ...

Flotte kort med flotte og interessante teknikker.
God sommeraften.

Netti sagde ...

Superflotte kort. Det nederste er jeg helt vild med :) Superflotte farver!!

Mette W. Sørensen sagde ...

Alle kort er så flotte, er især vild med det øverste, det er lidt sejt:-)
Har du stemplet og embosset før du klippede firkanterne eller gjorde du det ved hver enkelt? Det ser vildt godt ud.

lam sagde ...

Skønn ekort og jeg er især vild me ddine mosaikker

troll13 sagde ...

Totalt flotte kort alle sammen. Jeg er ret vild med de mosaikkort :o)