søndag, december 27, 2009

Cybercrop på Scrapsisters


I dag har der været Cybercrop på Scrapsisters. Du kan stadig nå, at lave opgaverne, da der først er deadline i morgen kl. 18. Jeg får ikke selv lavet noget, hverken i dag eller i morgen, men det er mig, der har lavet de 4 kortopgaver, så jeg kan da lige vise mine eksempler.

1.kortopgave var at lave et kort med thickers eller chipboard.


2. kortopgave var et kort med white space


3. kortopgave var denne skitse



4. kortopgave var en af følgende farvekombinationer
Sort/hvid/sølv
 Blå/hvid/sølv
Rød/sort/guld
Grøn/sort/guld

Heidi og Henriette har også lavet 4 fede layout opgaver. Håber jeg måske får tid til, at lave dem engang senere.
Kig endelig forbi galleriet og se alle de flotte bidrag.

Fortsat god søndag til alle, som kommer her forbi.

4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det er nogle flotte bidrag og gode opgaver du har lavet.
Jeg deltager ikke denne gang. Jeg er nemlig lige kommet ind ad døren fra jul på fyn. men spændende ser det ud.

Charlie sagde ...

Hej du - rart at se et livstegn, jeg var helt bange for du havde fået en klejne galt i halsen i julen!! ;0)

Jeg når ingen konkurrencer pt men hyggeligt at kigge med.

Gitte sagde ...

Super flotte kort du har lavet. Skøn skitse. Det var et kanon godt corp. Men nogle kanon kreative udfordringer.:)
Jeg ønsker dig og din familie et rigtig godt nytår. Glæder mig til forsat at følge din blog i 2010

Gitte sagde ...

Som altid nogle rigtig flotte kort fra din hånd.

Rigtig godt nytår til dig og dine.