torsdag, april 09, 2009

Kort med hÄnglar stempler

Det er snart længe siden, at jeg har lavet kort med stempler, men jeg er jo så heldig, at have en hÄnglar pusher, som skaffer mig de søde stempler fra Norge og så måtte jeg jo igang. Det gik lidt trægt til at starte med, men nu har jeg da fået lavet 3 kort. Af en eller anden grund blev de alle 3 lyserøde? :) Rigtig god påske til alle, som kommer her forbi!
I has been a while since I made cards with rubberstamps. I'm so lucky to have a "pusher" who gets me the cute hÄnglar stamps, that you only can buy in Sweden or Norway. So I had to make some cards with my new stamps. I was a bit slow to get started, but now I have made theese 3. For some reason, they all went pink? :) Happy easter to everyone who stops by!





15 kommentarer:

Pia sagde ...

Kanon søde kort, rigtig tøsefarver lækkert pyntet , uh hvor jeg glæder mig til min bestilte blonde punch ankommer. Du må have en rigtig god påske.
Knus Pia

Thanni sagde ...

Uha det er vist længe siden jeg har været forbi din blog - og de fleste andres :/...men er ved at indhente det meget forsømte :)
Hvor er det nogen søde kort du har lavet - siger hun der faktisk slet ikke er til stempler *G*...men de ER altså søde i det lyserøde :)

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

Pyt med at de alle er blevet lyserøde, for de er da super flotte.. Og rigtig dejligt at du er kommet lidt igang igen....

God påske..

troll13 sagde ...

Sikke en masse skønne kort, du har fået lavet. Rigtig tøssede på den gode måde og med masse af skønne detaljer.
Rigtig god påske til dig og dine :o)

Joan sagde ...

Fantastisk søde tøsekort :)

Anonym sagde ...

HEj Charlotte, godt du er igang med "stempel kort" igen.De er super søde. You go girl. God påske. KH 10na

Karin sagde ...

Åhr hvor blev de da fine og rigtig tøsede, prinsessede :-)

Connie sagde ...

Dejlige forårs glade kort i skønne farver.

God påske:O)

lam sagde ...

Godt du kom igang igen for dine kort er utrolig smukke

Tanja sagde ...

Ejj hvor er det nogle flotte kort du har fået lavet og jeg er selv vild med lyserøde kort....
Fortsat god påske.. :o)
Scraoknuzz Tanja

Majer sagde ...

Hvor er de fine og MEGET lyserøde, dine kort ;-)

MH72 sagde ...

Der er da gået lidt Majer i dig, Charlotte :-) De er flotte - også selvom det er kort med stempler, ha-ha!!!

Gitte sagde ...

wow - nogle smukke kort med flotte detaljer.

Anonym sagde ...

Hej søde Ravn.
Hvor er det skønt at se, at du igen er igang med stempler og kort. De Hänglar stempler er altså også bare alt for søde.
Dine kort er super flotte. Dejligt enkle men alligevel med detaljer der er smukke.
Håber på at se flere kort fra din hånd af med stempler. Da jeg selv er vild med stempler.
God påske

Charlie sagde ...

Hov jeg er jo en påskeferie bagud - lige min stil med disse tøsede, lyserøde kort. Og de nye Hänglar er da FOR søde.