fredag, juli 25, 2008

Fredags udfordringen

Så er det fredag igen og en ny udfordring på online magasinet http://www.scrapsisters.dk/ Kig gerne forbi og deltag!
Denne gang har jeg har jeg lavet 2 kort til udfordringen, som lyder på sting og 3 blomster!

Først et kort med hÄnglar stempel motiv. Her brugte jeg rubons som syninger og 3 Primablomster! Blade og sommerfugle er punches, chipboardramme fra Maya Road, blonden fra Panduro og papiret på begge kort er fra Maja Design.

Her har jeg syet kanterne på maskine, teksten er et stempel og roser og blade er punchede. Det er godt nok længe siden jeg har lavet punchede roser og jeg havde næsten glemt hvordan jeg gør, så det var helt hyggeligt at få det genopfrisket.
Nærbillede af roserne.
Nu skal jeg vist ud og nyde det gode vejr, god weekend til alle!

16 kommentarer:

Anja/M&M sagde ...

Igen super flotte kort du har lavet. Det ser godt ud med de punchede roser!
Jeg vil prøve, om jeg kan nå denne fredags udfordring før jeg drager afsted i sommerhus.

Mange hilsner
Anja

Karin sagde ...

Super flotte kort og de roser er da bare SÅ smukke :-)

MH72 sagde ...

Du er for sej - og de roser er FLOTTE!!!!

Pia sagde ...

Super flotte kort, lækre stempler og så det skønne Maja papir ja det hele er bare så flot, vil som Anja skriver, se om jeg kan nå det inden hele familien drager i sommerhus, hvor vi skal være offline(gys)

fie & Co sagde ...

De er godtnok flotte begge to! Hvor er det flot med de små sommerfugle og ikke mindst roserne;0)

Linda sagde ...

Jeg kommer til at tænke på den første gang vi mødtes hos Gitte i Tørring. Jeg har altid været vildt imponeret over din kunnen. Du er bare for sej ! Fede skitser de skal prøves i morgen på terassen.

lam sagde ...

som altid to smukke kort og de der roser er så flotte

Kreateten sagde ...

SMUKT!!!!!

De der roser er SUPER flotte, sådan nogle vil jeg gerne lære at lave!

Karina Beck sagde ...

Fordi du er så dygtig og jeg bliver meget inspireret af at kigge på din blog, har jeg tildelt dig en Award. Kig forbi min blog.
Hilsen Karina

Netti sagde ...

Sikke nogle flotte romantiske kort du har lavet. de er virkelig lækre!

Unknown sagde ...

Sikke nogle dejlige kort, de roser er bare for skønne. jeg skal vist lige en tur omkring scrapsisters :0)

troll13 sagde ...

Wow nogle flotte kort... og de roser er da bare for lækre :o)

Jette / ma11edina sagde ...

Wow, nogle lækre kort, skønne farver, elsker også det papir, og den romantiske stil er så lækker. De roser er det helt igennem lækre...super flot lavet :-D

Charlie sagde ...

PRIMA go home - med de roser du laver kan Prima da godt gå hjem og lægge sig. To mega-søde og romantiske kort fra din hånd. Jeg har postet dit brev i dag - håber det kommer hurtigt hjem til dig og at du kan bruge indholdet. =0)

Sarah sagde ...

Super flotte kort du har lavet - de er bare for lækre...

Camilla sagde ...

*Sukk* dette var nyyydelig!! Lekkre farger, og så flott designet, med søte blomster fint dandert!;)
Klem, Camilla.