søndag, januar 20, 2008

Smykker i scrappestil?

Jeg fik et par øreringe af Stig i fødselsdags gave, men da de mindede for meget om stakken af dem jeg har i forvejen og heller aldrig bruger, besluttede jeg mig til, at de skulle byttes til noget andet! Jeg har så gået og tænkt og tænkt over hvad jeg skulle få i stedet (ville faktisk meget hellere have haft scrapsager, men det nægter han åbentbart at fatte...håber han læser her og har lært noget til næste gang!!) Pigerne på Scrapcat havde foreslået et Pandora armbånd, men dem havde de ikke derude! De havde en efterligning, hvor vedhængene sad løst på armbåndet og det kunne jeg forestille mig ville være irriterende! Så så jeg dette sæt med halskæde og øreringe og besluttede mig for, at det skulle det være, det kostede også næsten det samme! Stig mente bestemt, at de holder scrappestilen da han så dem og det kan han jo have ret i :)

13 kommentarer:

Thanni sagde ...

Jeg synes det er et meget smukt sæt - nok fordi jeg godt kan li' det enkle uden for meget bling-bling ;)

Saster sagde ...

det er et super sødt sæt - jeg har en kollega som har den så jeg har set det irl og det er bare flot :-)

Charlie sagde ...

JEPS - de er lige til at knalde på et LO - men det skal du nok ikke gøre. De vil helst sikkert også være smukke på dig. Kom nu Stig - sig efter mig: "Jeg vil gerne se på noget scrap til min hustru" - det er altså ikke så svært. LOL

MH72 sagde ...

Yeps, det ER altså et flot sæt :-)

Susanne Meltesen sagde ...

Godt valg...
De er rigtig flotte - og så kan du vel nok blive fin, når vi kommer og besøger dig om tirsdagen... LOL

Else Slipsager Petersen sagde ...

De er da også rigtig flotte (når det nu ikke kunne blive scrap!). Håber du bliver glade fordem.

maria sagde ...

jeg syntes det er rigtig flot kan specielt godt lide halskæden.

Lone sagde ...

Rigtig flot og enkelt sæt, det er jeg da sikker på at du blir glad for.

Anne Thormose sagde ...

Meget flot sæt, som vil pynte på ethvert layout - og hals/ører. ;o)

Karin sagde ...

Ja de holder helt sikkert stilen... og sættet en nu ret sødt og tidløst, så mon ikke det ender med at du bliver helt godt tilfreds ;-)

Sarah sagde ...

det var et flot sæt du havde fundet. Ja det kan være svært når "de" ikke lige forstår hvad man allerhelst vil have. (Min kæreste sukker og ryster på hovedet når jeg begynder at fortælle om hvad jeg ønsker mig:O)
Hav en god dag.

lam sagde ...

Det er et super sødt sæt og ja din mand ahr ret, det passer perfekt ind i scrapstilen

Linda sagde ...

Det er et rigtig flot valg, flot og enkel. Og så kan de bruges til alt.