onsdag, januar 09, 2008

Nyt legetøj

http://www.scrapbookfun.dk/ har fået nogle fede sy skabeloner fra Bazzill og en masse lækkert tråd i Bazzil farver hjem og det måtte jeg jo bare eje noget af! Jeg er jo Bazzill-o-man.....Godt jeg ikke har lavet nogle nytårsløfter om shoppe stop i år!!!......Det er ret smart med de skabeloner (selvom jeg først tænkte, at jeg da bare selv kunne prikke huller til at sy efter) for det gør det nemt og hurtigt, at sy på sit layout og sine kort og uden skabelon er det ret svært, at få det til at blive ligeså nøjagtigt, især hvis man ikke gider sidde og bruge en masse tid på at måle op. Der er 4 forskellige skabloner og 2 mønstre på hver skabelon i en pakke og der følger en scrappers ring med til at holde styr på dem! Her er mit nye legetøj!

9 kommentarer:

Unknown sagde ...

Ja, det var godt nok snedigt ! Har du anbefalet dem til MH72, når hun skal brodere hundelayouts ;)

Thanni sagde ...

De var skisme da smarte - måske skulle man investere i sådan nogen fiduser. Er nemlig ikke meget for at måle op osv ;)

Pia sagde ...

Det er godt nok smart, må lige være noget for mig der ikke er den store syerske og slet ikke gider ta' symaskine frem. Er de købt herhjemme eller?

Kirsten sagde ...

hvor er de smarte Charlotte, måske det er det der skal til for at prøve syning på sine LOér

Charlie sagde ...

Til lykke med dit nyt legetøj - bare nu ikke din mand tror det betyder du også kan lægge bukser op og sy lynlåse i og den slags.... LOL

Anne sagde ...

UH de ser godt nok lækre ud.... Glæder mig til at se hvad du får lavet med dem

Charlotte Ravn sagde ...

Hehe du er afsløret Pia Bau, du læser vist ikke hvad jeg skriver ;).... de fås hos www.scrapbookfun.dk :)

Linda sagde ...

Ahhhh så skal der bruges penge igen. En rigtig god ide.

tinaw25 sagde ...

Ja, det er nemlig skide smart. Jeg har også lige købt nogle, og regner med at de kommer med postmanden i morgen. Nu glæder jeg mig endnu mere til at få dem!! :)