torsdag, juni 14, 2007

Nye stempler

Jeg får ikke lavet ret meget for tiden og slet ikke scrappet, men jeg håber det snart vender! Et par kort med mine nye stempler fra http://www.alotarubberstamps.com/ars/default.asp er det dog blevet til. Nu vil jeg give mig til mit evige tilbagevendende projekt....oprydning i mit scraproom! Jeg tror det vil hjælpe på kreativiteten, at få lidt orden på rodet, så det bliver hyggeligt at sidde derinde igen! Jeg er et uforbedreligt rodehovede!
Tak til alle jer som kigger herind på min blog og et stort tak til jer, som også gider smide en kommentar til mig, det bliver jeg altid meget glad for!


7 kommentarer:

Anonym sagde ...

arj hvor er de dejlige de stempler! Jeg er SÅ glad for din stempel hjælp - jeg er blevet helt bidt af det nu :) Og Charlotte du er ikke ene om at rode - jeg har rykket mit scrap ned i stuen for tiden, fordi det roder for meget på mit scrapværelse!!

Anonym sagde ...

Øhmmmm - tænker lige på noget.... skal vi aftale at hvis ikke du har fået ryddet op til på tirsdag, så skal VI rydde op for dig? Og så bliver det selvfølgelig på VORES præmisser og VI bestemmer hvordan det skal se ud, hvad der skal kasseres osv.
Måske det kan få dig til at få den oprydning klaret her i weekenden?!!!
(ja det er nu ikke fordi jeg synes der er rodet på dit værelse, men jeg kender godt det med at kreativiteten forsvinder når man synes at alting roder!!!).
Nå, hvad siger du - kan mit forslag får dig sparket i gang med den "til-bunds-oprydning-også-i-skabene-og-flyt-ned-i-kælderen" som du nu har talt om i et stykke tid?!!! :-)

Charlotte Ravn sagde ...

Uh det var noget af en trussel Marianne, jeg må hellere komme igang, for ellers ender det vel med et meget tomt værelse på tirsdag hihi!

Anonym sagde ...

Hej Charlotte

Det er bare supersøde dine nyeste kort, men du ved jo jeg er vild med dit kort mageri, Charlotte :-)

Jeg er ved at ligge sidste hånd på et kort i samme stil, som du laver med stempelmotiver, og jeg er faktisk godt tilfreds med resultatet. Det skal dog vedhæftes en gave, så jeg må skille mig af med det inden længe...snøft...snøft...hi hi hi...godt at jeg kan tage et billede af det og "gemme" det på den måde :-)

Majer sagde ...

Skønne nye stempler du har købt. Jeg venter stadig på mine fra Sverige. Det blev nok sidste gang jeg shoppede der... sesværre...

Lone sagde ...

Igen nogle super flotte kort, Charlotte. De er bare rigtig rigtig søde dine nye stempler. Puhhh med de trusler kan jeg da godt høre hvad du skal lave i weekenden.......så go arbejdslyst ;-)
Hej fra
Lone

fie & Co sagde ...

Fantastisk dejlige stempler... Og herligt med myrene dertil;-)