torsdag, marts 22, 2007

Flere kort!

Den står stadig på kort her, men i weekenden regener jeg med at få scrappet en hel masse. Jeg skal i sommerhus sammen med tirsdags scrapperne, også kendt som "den jyske mafia", det skal nok blive sjovt. En hel weekend uden mænd, børn, kæledyr og andre forstyrrende elementer og bare med scrap....kan man ønske sig noget bedre? :) Vi glæder os allesammen helt vildt!

En bestilling på et konfirmations kort, som skulle være sort/hvidt og til en Johnny Depp fan, som hedder Josefine!
Endnu en bestilling på et konfirmationskort til en hestepige, jeg skulle lave 2 forskellige, så det andet ligner meget det jeg tidligere har lavet med en PP hest! Dette kort har jeg lavet efter en skitse i Scrapbooking MM, jeg plejer ikke at lave kort efter skitser, så det var helt sjovt at prøve!

4 kommentarer:

Majer sagde ...

Ih hvor har du bare gang i kortproduktionen :-)

Er vild med det kort med Johnny Deep. Flotte rene linjer og en noget andet stil end du plejer at lave. Det vidner jo bare om, hvilken dygtig kortmager du er!

Linda sagde ...

Sikke nogle flotte kort - ham Johnny Depp han falder vist i alle de unge pigers smag :-) Kender en her inde på den anden side af væggen som har sit værelse fyldt med ham. Kan i nu have en rigtig god tur og lad nu være med at gøre noget som jeg ikke vil have gjort. Nu når jeg ikke kommer med denne gang :-(

Linda sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
lam sagde ...

Det lyder som en total dejlig weekend. Jeg håber du fik scrappet igennem og hygget dig.

Sikken nogle flotte kort du ahr fået lavet.
Er vild med det kort med Johnny Deep.