mandag, februar 19, 2007

Æv min pc er i stykker!

Min pc er syg og vi kan ikke sådan lige finde ud af hvad der er galt med den! Heldigvis kan jeg låne Stigs, når han ikke selv bruger den, så jeg kan komme på nettet og følge lidt med, men det er jo ikke helt det samme som at have sin egen! Jeg kan ikke lægge billeder ind fra kameraet, jeg kan ikke scanne og printe, eller bruge min ROBO og alle mine filer og programmer mangler jeg...........piiv! Håber han får lavet den i aften!
Jeg har ellers en masse at vise, men det må jo vente til jeg kan lægge billeder ind igen, så jeg må nøjes med at fortælle om det! Jeg har forkælet mig selv lidt i denne måned og købt nogle Pauline stempler fra Magnolia i Sverige. Jeg har ønsket mig dem længe, men holdt mig tilbage fordi jeg havde hørt at portoen fra Sverige er vildt dyr...........det passer ikke helt, ialtfald ikke når det kun er EZ mount stempler man køber! Jeg kom af med 23 dkr i porto for 4 stempler, så det var jo en glædelig overraskelse og jeg skal helt sikkert have flere! De tog bare en evighed om at komme og jeg var lige ved at være helt bekymret for, om de i det hele taget ville sælge noget til mig!
Jeg har også lige i dag fået 2 puncher fra Stuff 4 Scrapbooking i Canada (skal nok lægge linket ind her på siden) Jeg måtte bare eje dem da jeg så, at man kunne få en lille og en mellem "retro flower", som jo er min favorit punch for tiden. Det er gået lynhurtigt, jeg bestilte dem tirsdag i sidste uge og de kom i dag, så den butik kan jeg godt anbefale!
Jeg har fået lavet mit LO til Dianas udfordring på Scrapshop færdig og nogle kort er det også blevet til, men igen kan jeg jo ikke vise noget!
Jeg har også fået optaget et LO på SWE scrapbook igen, det med mine svigerforældre, så jeg er bare stolt over at de dygtige piger kan lide det jeg laver! De har brugt alle 3 layouts jeg har sendt til dem, så jeg synes godt jeg må prale lidt!

6 kommentarer:

Gurli Laursen sagde ...

Sikke noget møg med din computer;
Tillykke med alle dine fine nye ting - og med dit 3. LO på SWE Scrapbook - det er bare så flot !

Gitte sagde ...

Øv - hvor surt, at din pc er gået i stykker. Håber du snart får den lavet. Man bliver vel nok afhængig af sådan en fætter.
Jeg synes, det er fedt, at den Svenske Sweebook igen vil vise dine LO - og hvis vi ikke skulle kunne prale lidt med den slags oplevelser, hvornår så ? så tillykke med det.
Har du overvejet at sende dine LO til selve bladet ? - det kunne jo være at du fik noget med der.

lam sagde ...

sikken noget møg at dyret er gået i stykke. Kender godt fornemmelsen, man kan blive helt desperat og føle sig afskåret fra omverden.
Tillykke med at de gerne vil vise dine layout frem på .....men på den andne side de ville sq da være dumme andet ,så flotte ting du laver ;O)

Linda sagde ...

Selvfølgelig må du prale Charlotte, for du er jo go !
Og igen igen det er velfortjent...
Det er da træls med din puter, meen nu har vi andre jo noget at glæde og til. Når du kommer på igen :-)

Linda sagde ...

Selvfølgelig må du prale Charlotte, for du er jo go !
Og igen igen det er velfortjent...
Det er da træls med din puter, meen nu har vi andre jo noget at glæde og til. Når du kommer på igen :-)

Majer sagde ...

Øv med din puter. Håber at den snart er klar igen, så vi kan se de fine ting du har fået lavet i mellemtiden.

Tillykke med at de endnu engang har lagt en af dine LO's op. Det er flot gået!!