fredag, november 10, 2006

Nå, så blogger jeg altså også!

Jeg har længe gerne villet have mig en hjemmeside, men det her virker mere overskueligt, så det bli'r det så til i første omgang!
Denne blog kommer nok primært til at handle om mine 2 store interesser - scrapbooking og kortmageri. Jeg har lavet kort i flere år og er derved flere gange stødt på scrapbooking, har altid synes det så vældigt interessant ud, men kom først i gang så småt for et års tid siden. Det første halve år lavede jeg ikke så mange layouts, jeg tror jeg havde lidt præstationsangst, men er nu kommet rigtigt godt i gang. Jeg har stadig meget at lære, men er da begyndt at være nogenlunde tilfreds med noget af det jeg laver! I dag har jeg fået optaget mit andet LO i Basic Greys galleri, så jeg er rigtig glad!

Her er layoutet som er i BG's galleri. Det er en side til det album jeg er i gang med at lave om de 2 år vi boede i USA fra 99-01

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja, 2 sjæle en tanke ;)
Stort tillykke med din blog, Charlotte;
Den ser rigtig fin ud og jeg glæder mig meget til at aflægge den et hyppigt besøg, for det er sådanne nogle flotte ting, du laver;

lam sagde ...

Tillykke med din nye blog....og det er et meget flot layout ,du har lavet der.