mandag, november 20, 2006

En hyggelig søndag


I går var jeg i Horsens og besøge Jette sammen med Karin, Marianne, Linda og Line. Vi have en rigtig hyggelig scrappedag, det er bare så skønt at sidde en flok tøzer og scrappe sammen! Jette havde lavet en lækker pastasalat til fokost og Linda bagt en lækker tærte, slikskålen var placeret strategisk dårligt (dvs. jeg kunne nå den!!) så idag står den vist på slankekost! Jeg fik lavet 2 halvfærdig layouts deroppe og satte mig så til at færdiggøre det ene i går aftes! Dejligt at komme lidt igang igen!
Billederne er ikke alt for gode! De er scannet ind og derefter printet ud...men det er hvad jeg har og derfor må det bare være sådan! Jeg vil lave et album til Mads, uanset at billederne ikke er den bedste kvalitet! Jeg fik ideen til, at lave firkanterne efter et LO, som Karin har lavet for nyligt. Det er sjovt, at man kan lifte og så få så anderledes et resultat!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Bare blevet super flot Charlotte :o)

lam sagde ...

det ser bare super godt ud med alle de firkanter